Betaling

Klosterhedens Vildt A/S modtager betaling med Visa-Dankort eller Mastercard. Betalingen vil blive hævet fra din konto 3-5 dage efter ordren er bestilt.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Der tillægges 69,00 kr. til dækning af ekspeditions- og forsendelsesomkostninger, såfremt bestillingen er på 400 kr. eller derover.Varer der afhentes i Gårdbutikken tillægges ikke ekspeditions- og fragtgebyr, beløbet fratrækkes i forbindelse med afhentning af varerne.

Vælger du Click&collect skal du huske at angive afhentningsdag i kommentar feltet (valgfri dag mandag-torsdag). Vi stiller varerne klar til dig i kølet termokasse.

Privatlivspolitik

Klosterhedens Vildt A/S bruger Bambora som er en godkendt betalingsserver, der krypterer dine kort oplysninger. Når du foretager en bestilling, registrerer vi dine oplysninger og din bestilling på en sikret intern server. Disse oplsynigner gemmes i 5 år. Alle oplysninger som du angiver hos os behandles fortroligt og vil ikke blive solgt til en tredjemand. Vi samarbejder herudover med transportations virksomheder som leverer din ordre til din adresse. Virksomhederne behandler udelukkende dine oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Når du abonnerer på vores nyhedsbrev gemmer vi dit navn, telefonnummer, adresse samt e-mail adresse.

Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet – såfremt du ikke længere ønsker at modtage nyheder, opskrifter og tilbud fra Klosterhedens Vildt.  Du ret til at få oplyst hvilke oplysninger vi behandler om dig samt har du retten til at få slettet dine oplysninger hos Klosterhedens Vildt A/S .

Den dataansvarlige hos Klosterhedens Vildt er Charlotte Reenberg.

Levering

Varer der bestilles indtil Søndag leveres tirsdag, og varer der bestilles inden tirsdag leveres Torsdag.

Varerne leveres i en kølet termokasse med is, og leveres i tidsrummet mellem 06.00-18.00. Det er derfor vigtigt at du angiver hvor varen må stilles såfremt du ikke er hjemme.

Det er ikke muligt at ændre bestillingen. Det er derfor vigtigt at du er omhyggelig, når du bestiller dine varer. Annuleringen af ordrer kan dog foretages frem til mandag kl. 11.00.

Fejl, Mangler & Fortrydelsesret

Der kan forekomme restordrer. I tilfælde heraf vil du blive kontaktet pr. mail, hvor du kan tilkendeive hvorvidt du ønsker bestillingen opretholdt.

Er der fejl og mangler ved et modtaget produkt, har du i hele produktets holdbarhedsperiode reklamationsret på alle vores varer. Reklamationen foretages ved henvendelse til:

Klosterhedens Vildt A/S
Holmgårdvej 49 A
7660 Bækmarksbro
Tlf.: 9747 1346 eller
e-mail: info@klosterhedens-vildt.dk

Der tages forbehold for trykfejl.