Vilde oplevelser

Walk on the Wild side

Nikolaj Juel er kok med et spændende cv og en stor kærlighed til vildt, jagt og vild gastronomi.
Sammen med fotografen Columbus Leth har han skabt en kogebog, der  netop  har modtaget bogprisen.
Få en smagsprøve på walkonthewildside.dk eller køb kogebogen her

Årets Vildtret 2018 – Dato på vej.

Årets Vildtret er en kokkekonkurrence med deltagelse af kokke fra nogle af landets bedste restauranter.

Sidste års konkurrence foregik på Samsø.

Se mere på samsoemadkulturhus.dk

Nytårs vildt fra Klosterhedens Vildt

Igen i år vil du kunne bestille vildt til Nytår fra Klosterhedens Vildt – Hold øje med vores website og facebook.

Der vil  være ideer at hente til aftenens menu – og opskrifter.

Gourmet & Naturoplevelser med Hedevang outdoor

Bøf, Brøl og Bourgogne den 16/9 2017

Vild gourmet og kronhjortens brøl på tæt hold – læs mere

Denne enestående oplevelse er startskuddet for Hedevang Outdoors events.
Hedevang Outdoor har fokus på det vilde vildt og skaber events der kombinerer gourmet og naturoplevelser.

Eventen blev en stor succes og det er planen at gentage denne aktivitet igen i 2018.

Oyster Celebration 2017 – Den store østershøst – den grå hal i Århus 15/10

Klosterhedens Vildt var inviteret med, da der den 15. oktober  blev fejret østershøst i Århus.
Der var den helt store smagefest – Østers og andre lækkerier fra Vestjylland kunne smages for 1 eller 2 billeter á 25 kr.
se mere på geoparkvestjylland.dk